در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 12 24 36

چاپ پلات لمینت چیست؟

  • پلات لمینت کاغذ کوتد
  • پلات لمینت کاغذ گلاسه
  • پلات کاغذ تحریر

پلات لمینت با کاغذ کوتد، گلاسه و تحریر وجود دارد.چاپ روی هر سه جنس با کیفیت بالا بوده و تفاوت تنها در متریال استفاده شده می‌باشد.پس از چاپ با دستگاه پلاتر روی کوتد یا گلاسه، چاپ از زیر دستگاه پرس لمینت گذشته و روکش نازک لمینتی رو آن کشیده خواهد شد که همین کار موجب استحکام و مقاومت هر چه بیشتر چاپ پلات لمینت می‌باشد.

پلات با جنس تحریر قابلیت لمینت شدن را ندارد و تنها قابل سفارش بصورت چاپ پلاتر می‌باشد.

انواع پلات لمینت و ویژگی آنها

همانطور که گفته شد پلات لمینت با 3 نوع کاغذ کوتد، گلاسه و تحریر قابل چاپ می‌باشد.از کاغذ کوتد و گلاسه به همراه لمینت، برای پایه استند ایکس، میز کانتر نمایشگاهی، پایه رول آپ، پاپ آپ نمایشگاهی، قاب فنری و...  استفاده می‌کنند.پلات کاغذ تحریر نیز برای چاپ انواع نقشه و طرح هایی که نیاز به لمینت ندارد استفاده می‌گردد.

قیمت و سفارش خرید آنلاین پلات لمینت

قیمت چاپ پلات لمینت وابسته به جنس انتخابی شما که پلات لمینت کاغذ کوتد باشد یا پلات لمینت کاغذ گلاسه و روکش مات یا براق آن دارد که با رجوع به صفحه هر محصول، می ‌توانید قیمت بروز آن را مشاهده نموده و طبق نیاز خود سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

حداکثر طول و عرض پلات لمینت

در محصول پلات لمینت شما می‌توانید طرح خود را در حداکثر عرض 100 سانتی‌متر سفارش دهید اما در طول محدودیتی وجود ندارد و تا طول 30 متر می‌توانید پلات لمینت مات یا براق سفارش دهید.