نمایش 1–8 از 31 نتیجه

نمایش 12 24 36

سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی جزء محصولات پرکابرد می‌باشد که همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در انواع نمایشگاه‌ها برای نمایش چاپ دلخواه شما می‌باشد.مهم نیست که نمایشگاه دارویی باشد یا ورزشی، صنعتی باشد یا هنری و یا هر نمایشگاه دیگری چون می‌توان از هر طرح و چاپی متناسب با موضوع از این محصولات استفاده نمود.قابل ذکر هست که علاوه بر نمایشگاه، این سازه ها قابلیت استفاده در همایش ها، گردهمایی ها،کنسرت ها، کنفرانس ها، پاساژ ها و انواع تبلیغات دیگر می‌باشد.

از انواع محصولات سازه های نمایشگاهی پایه استند ایکس، پایه رول آپ،میز کانتر نمایشگاهی و پاپ آپ می‌باشد که تمام این محصولات را می‌توانید در شاهکار پیدا کنید.در ادامه به معرفی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت؛پس تا انتهای معرفی کامل محصولات با ما همراه باشید.

سفارش انواع سازه‌های نمایشگاهی، پایه استند، پایه رولاپ،میز کانتر نمایشگاهی و استند پاپ آپ نمایشگاهی در تهران، اصفهان، شیراز،  اهواز، یزد، مشهد و... ارسال از تهران به سراسر ایران

پایه استند نمایشگاهی

این محصول از جنس فلز می‌باشد که به اسم استند ایکس "X" هم نیز شناخته می‌شود و این بخاطر شکل ضربدری است که این محصول دارد.طرح چاپ شده داخل چهار قلاب گوشه‌ی استند نصب می‌شود و طرح بصورت ایستاده به نمایش عموم در خواهد آمد.این پایه استند در انواع نمایشگاه‌ها یا پاساژها و یا هر جایی که نیاز است تا مطلب، رویداد و یا محصولی به مخاطبان نمایش داده شود کارایی دارد.پایه استند دارای دو سایز 90*200 و 60*170 می‌باشد گرچه شما می‌توانید سایز دلخواه خود را بصورت اختصاصی به ما سفارش دهید.

قیمت انواع پایه استند نمایشگاهی

استند نمایشگاهی در سایزهای 90*200 و 60×170 موجود است.همچنین پایه استند رومیزی در سایزهای A4 ( 20×30cm ) و A3 ( 30×40cm ) موجود می‌باشد که جهت استفاده روی میز تولید شده‌اند. می‌توانید برای خرید به دسته بندی پایه استند نمایشگاهی که زیر مجموعه سازه‌های نمایشگاهی است مراجعه نمائید و با انتخاب محصول مدنظرتان، سفارش خرید خود را بصورت آنلاین ثبت کنید.خرید استند نمایشگاهی از تهران و ارسال فوری به تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و سراسر ایران امکان پذیر می‌باشد.

چاپ پایه استند

چاپ برای این محصول به سلیقه مشتری می‌تواند بنر یا پلات لمینت باشد که قیمت پایه استند با چاپ بنر یا پایه استند با چاپ پلات لمینت بصورت مجزا در صفحه هر محصول وجود دارد و با انتخاب گزینه مربوطه می‌توانید خرید خود را انجام دهید. تفاوت بنر و پلات لمینت در جنس تشکیل دهنده آنها می‌باشد،بنر بیشتر جنسی شبیه به پارچه دارد و قیمت کمتری نسبت به پلات لمینت دارد و اما پلات لمینت جنس کاغذ با روکش پلاستیکی مات یا براق می‌باشد و هردو آنها در برابر آب مقاوم هستند.ما کیفیت بنر و پلات لمینت را تضمین می‌کنیم و هرکدام را که سفارش دهید،یک چاپ با کیفیت به شما تحویل خواهیم داد.

طراحی استند نمایشگاهی

با مراجعه به بخش طراحی گرافیک شاهکار، می‌توانید سفارش طراحی پایه استند نمایشگاهی خود را ثبت نمائید.علاوه بر آن می‌توانید انواع نمونه کارهای اجرا شده‌ی قبلی را مشاهده کنید.طراحی برای شما بصورت کاملاً اختصاصی انجام می‌شود با نام کسب و کار و لوگو برندتان به همراه متن، عکس و هر محتوای دلخواه دیگری که بخواهید.

پایه رول آپ نمایشگاهی

پایه رول آپ، کارایی شبیه به پایه استند ایکس را دارد با این تفاوت که بسیار شکیل‌تر هست و فضای کمتری را اشغال می‌نماید. در پایه رولاپ( Roll-UP ) همانطور که از نام آن پیداست، چاپ بصورت رول شده داخل خود پایه جمع می‌شود و جهت استفاده، چاپ را به بیرون کشیده و با پایه مخصوص که درون محصول موجود است بصورت عمودی برپا می‌گردد.این محصول در 2 مدل پایه رول آپ بیضی ( پایه پهن ) و پایه رول آپ کلاسیک ( پایه معمولی ) موجود می‌باشد که هردو آنها از جنس آلومنیوم درجه 1 می‌باشد و ایستایی و کارکرد یکسانی دارد و تنها اختلاف آنها در ظاهرشان می‌باشد.

قیمت پایه رولاپ و خرید آنلاین

همانطور که گفته شد، پایه رولاپ در 2 مدل بیضی و کلاسیک موجود می باشد در انواع ابعاد گوناگون جهت استفاده در هر فضا و برای هر نیازی تنوع محصول ایجاد شده است.

سایزهای قابل سفارش برای این محصول عبارت است از:

  • 85×200
  • 50×130
  • 60×160
  • 120×200
  • 150×200
  • 200×200
  • 250×200
  • 300×200

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه دسته بندی این محصول، انواع ابعاد،قیمت، تصاویر و مشخصات کامل هر محصول را ببینید:

مشاهده تمام محصولات پایه رول آپ بیضی و کلاسیک

چاپ پایه رول آپ

چاپ برای انواع پایه رولاپ پهن و معمولی می‌تواند چاپ پلات لمینت مات یا براق و یا چاپ سولیت باشد که انتخاب نوع چاپ به سلیقه مشتری بستگی دارد.برای این محصول بر خلاف استند ایکس نمی‌توان از چاپ بنر استفاده نمود؛زیرا ایستایی و چبسندگی خوبی ندارد.

پلات لمینت و سولیت هردو دارای گارانتی و ضمانت کیفیت شاهکار هستند و با خیال آسوده می‌توانید هریک را سفارش دهید.این دو محصول تنها در متریال تشکیل دهنده اختلاف دارند و چاپ روی هردو بسیار با کیفیت، با ماندگاری بالا است.قابل ذکر است که پلات لمینت به دلیل روکش لمینتی که روی آن کشیده می‌شود ضد خط و خش است و  در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و در صورت وجود کثیفی به راحتی قابل تمیز شدن است؛ چاپ سولیت با اینکه در برابر رطوبت مقاوم است اما به دلیل اینکه روکش لمینتی ندارد در برابر خط و خش مقاوم نیست.

طراحی پایه رولاپ

طرح اجرایی و چاپ شده برای این محصول، با ابعاد پایه رول آپ یکسان می‌باشد.برای مثال با سفارش پایه استند رول آپ سایز 85×200، فضای طراحی شما دقیقا همین ابعاد می‌باشد.شما میتوانید درون صفحه محصول مورد نظر، محصول بدون چاپ یا با چاپ سفارش دهید و پس از ثبت سفارش طراحی خود را به شاهکار بسپارید.همچنین میتوانید طرح خود را جهت چاپ برای ما ارسال نمائید.

میز کانتر نمایشگاهی

از این محصول برای ارائه خدمات، معرفی محصولات یا دیگر روش‌های بازاریابی استفاده می‌گردد.در نمایشگاه‌‎در نمایشگاه‌ها، پاساژها و هر مکان عمومی قابل استفاده است.یکی دیگر از دلایل محبوبیت میز کانتر نمایشگاهی،حمل و نقل آسان و نصب سریع آن می‌باشد.این میز تاشو بوده و تمام آن داخل کیف جمع آوری خواهد شد که فضای بسیاری کمی را اشغال می‌نماید و برای استفاده کافی است تا شبکه اصلی میز را یک میز شیک و کاربردی با چاپ اختصاصی لوگو شما به همراه مشخصات و هر طرحی که شما بخواهید.

ویژگی‌های میز کانتر نمایشگاهی‎

  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس رویه: چوب MDF
  • وزن: 7500 گرم
  • همراه با کیف
  • حمل و نصب آسان
  • مناسب برای هر کسب و کاری
  • قابلیت استفاده متعدد

انواع میز کانتر نمایشگاهی

این محصول به 3 دسته می‌تواند تقسیم بندی شود:

1.میز کانتر آلومینومی

این محصول در 2 سایز بزرگ ( 2 نفره ) و کوچک ( یکنفره ) بر طبق سلیقه و نیاز مشتری قابل سفارش می‌باشد که در 2 مدل تاج‌دار و بدون تاج موجود است.همانطور که از نام آن پیداست از جنس آلومینیوم است و رویه آن چوب MDF قرار دارد و چاپ برای این محصول پلات لمینت مات یا براق می‌باشد.

ابعاد میز کانتر بزرگ ( 2 نفره ) :

  • میز: 140×90×30 سانتی متر
  • چاپ میز: 205×90 سانتی متر
  • چاپ تاج: 25×90 سانتر متر

ابعاد میز کانتر کوچک ( یکنفره ) :

  • میز: 93×90×30 سانتی متر
  • چاپ میز: 160×90 سانتی متر
  • چاپ تاج: 20×70 سانتی متر

2.میز کانتر چوبی 3 تکه

این محصول دارای جنس بدنه چوبی بوده که به سه قسمت جلو، کناره چپ و کناره راست تقسیم می‌شود که برای نصب کافیست کناره‌ها را باز کنید.این محصول دارای تاج می‌باشد و همچنین قابل استفاده حتی بدون چاپ نیز است زیرا 3 وجه میز را چوب سفید پوشانده که برخلاف میز کانتر آلومینومی هست که بدون چاپ میز لخت بوده و حتماً باید از چاپ استفاده نمود.

  • ابعاد: ارتفاع 80 | طول 76 | عرض 36
  • ابعاد چاپ تاج: 20×70 سانتی متر

3.میز کانتر PVC (سمپلینگ )

این محصول از جنس پی وی سی (PVC ) با دوام بوده که همانند کانتر معمولی 3 تکه نیازی به چاپ ندارد و بدون چاپ هم قابل استفاده است.چاپ برای این محصول استیکر با لمینت مات و براق است که دور تا دور میز چسبیده و برند شما را به نمایش در می‌آورد.

 

طراحی میز کانتر

با خیال آسوده میتوانید طراحی میز کانتر نمایشگاهی خود را به تیم طراحی شاهکار بسپارید تا با خلاقیت و کیفیت بی‌نظیر در سریع‌ترین زمان،یک طرح جذاب و استاندارد برای شما انجام دهیم.همچنین شما میتوانید طراحی خود را برای ما ارسال کنید تا ما فقط چاپ آن را انجام دهیم.طراحی برای میزهای کانتر بستگی به سفارش شما دارد.در قسمت بالا ابعاد انواع میزها را آورده‌ایم؛ با سفارش هر یک میتوانید طرح مد نظر خود را آماده کرده و برای ما ارسال کنیدهمچنین با مراجعه به صفحه هر محصول می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر و همچنین قالب طراحی مخصوص محصول را دانلود نمائید.فایل ارسال توسط شما باید یکی از فرمت‌های jpg , tiff , pdf با رزولوشون 150 dpi بصورت فایل برای ما ارسال شود.

چرا مجموعه چاپ شاهکار را انتخاب کنم؟

  • رفع تمامی نیازهای مشتری‌

طراحی،چاپ، اجرا. ما تمامی نیاز شما برای تبلیغات برندتان را فراهم نموده‌ایم تا نیازی نباشد به دنبال طراح بگردید و بعد از آن به دنبال چاپخانه مطمئن و در آخر یک فروشگاه کامل برای سازه های نمایشگاهی.شاهکار یک مجوعه کامل از بهترین طراح‌ها، مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ و با کیفیت‌ترین محصولات سازه‌های نمایشگاهی است.

  • تضمین پایین‌ترین قیمت

با مراجعه به دسته بندی میز کانتر نمایشگاهی می‌توانید محصول مد نظر خود را از میان انواع میز کانتر‌های نمایشگاهی پیدا کنید و مشخصات کامل به همراه قیمت وسفارش آنلاین مشاهده کنید.با تضمین پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید.ما در شاهکار به خود افتخار می‌کنیم که با حذف واسطه‌ها توانسته‌ایم بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشیم تا از مراحل ابتدایی مشاوره برای خرید تا مرحله طراحی و همچنین چاپ و اجرای انواع سازه‌ها در کنار شما هستیم.تیم طراحی شاهکار،چاپخانه شاهکار و کارگاه تولیدی شاهکار همگی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

  • تضمین بالاترین کیفیت

محصولات تولیدی و اقلام چاپی در شاهکار با تضمین کیفیت عرضه می‌گردند.ما همواره می‌کوشیم تا از مواد درجه یک در محصولات خود استفاده نمائیم و برای چاپ از متریال ‌بی‌نقص و دستگاه‌های چاپ بروز و با کیفیت استفاده می‌کنیم.به همین جهت کیفیت کار خود را گارانتی می‌نمائیم.

پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟

پاپ آپ، محصول محبوب و پرکاربرد نمایشگاهی که با ایجاد فضای وسیع تبلیغاتی بسیار مورد توجه انواع کسب و کار قرار گرفته است.جنس بدنه این محصول از آلومینیوم درجه 1 می‌باشد که از لحاظ کیفیت ساختار کاملاً با دوام است.جهت راه اندازی غرفه برای هر نمایشگاهی پاپ آپ اولین و بهترین انتخاب می‌باشد؛چون این محصول براحتی حمل شده و نصب می‌گردد و علاوه بر آن با هزینه ای که شما می‌کنید فضای زیادی را برای تبلیغات و معرفی برند و خدماتتان به مخاطب ارائه میکند.

ویژگی های محصول پاپ آپ

  • سبک و کم حجم

این محصول تماماً تاشو می‌باشد و داخل یک کیف کوچک که به راحتی میتوان آن را حمل نمود جمع آوری می‌شود.

  • قابلیت استفاده متعدد

شما میتوانید از پاپ آپ برای صدها نمایشگاه استفاده نمائید بدون نیاز به اینکه هر مرتبه سازه جدید خریداری کنید؛بسته به نیاز خود و محتوای مناسب هر نمایشگاه میتوانید تنها چاپ پاپ آپ نمایشگاهی را تعویض نمائید که حتی از یک چاپ هم میتوانید بارها و بارها استفاده کنید.

  • قیمت مناسب محصول

افتخار می‌کنیم که بزرگترین تولید کننده سازه های نمایشگاهی در ایران هستیم و توانسته‌ایم با حذف واسطه ها کیف قیمت بازار را بصورت مستقیم برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.تمامی محصولات ما گارنتی پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارا می‌باشند.

  • نصب و راه اندازی ساده

نصب این سازه نمایشگاهی بسیار ساده بوده و به تخصص و تجربه نیازی ندارد.با صرف کمی زمان و حوصله به سرعت این محصول برپا خواهد شد.

  • جابجایی آسان

تممی قطعات پاپ آپ داخل یک کیف کوچک جمع آوری می‌شود و برای حمل و نقل آن هیچ نگرانی وجود ندارد.

  • ایجاد تبلیغات محیطی وسیع

ایجاد سریع فضای وسیعی برای تبلیغات محیطی شما و عکاسی از غرفه نمایشگاهی ما از دیگر ویژگی های این محصول میباشد که شما با صرف زمان و هزینه کم، قادر خواهید بود فضای مناسب هویت بصری کسب و کار خود را ایجاد کنید.

  • تنوع سایز و مدل

محصول پاپ آپ در 4 سایز مختلف و  2 مدل منحنی ( Curve ) و تخت ( Flat ) موجود می‌باشد که با توجه به سلیقه و فضای مد نظر مشتری، قابل سفارش می‌باشد.

قیمت انواع پاپ آپ نمایشگاهی و خرید آنلاین

پاپ آپ نمایشگاهی در 2 مدل تخت ( Flat ) و منحنی ( Curve ) موجود است که انتخاب مدل بر طبق سلیقه شما و یا فضای غرفه‌ای شما می‌باشد.این محصول با چاپ پلات لمینت در ابعاد مخصوص هر مدل عرضه می‌گردد.با مراجعه به صفحه هر محصول می‌توانید قیمت با چاپ یا محصول بدون چاپ را مشاهده نمائید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید.

پاپ آپ در ابعاد 200×300 ، 300×300 ، 400×300 ، 500×300 موجود می‌باشد.

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی

طراحی برای پاپ آپ منحنی لت‌های 67.5×220 سانتی متر بصورت عمودی می‌باشد و برای پاپ آپ تخت 72×220 سانتی متر است.

تعداد لت‌های انواع ابعاد پاپ آپ:

  • 200×300= 4 لت
  • 300×300= 5 لت
  • 400×300=6 لت
  • 500×300=7 لت

با مراجعه به بخش طراحی گرافیک شاهکار یا تماس با ما میتوانید درسواست طراحی پاپ آپ نمایشگاهی را بصورت اختصاصی ثبت نمائید.

همچنین میتوانید طراحی را خودتان انجام داده و فایل را برای ما ارسال کنید تا ما برایتان چاپ کنیم.

دانلود قالب مخصوص هر تنوع داخل صفحه محصولات موجود است که میتوانید آن را دانلود کنید و طبق آن طراحی خود را انجام دهید.