نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 12 24 36

قیمت و خرید آنلاین انواع پایه استند رول آپ

این محصول از جنس آلومینیوم درجه 1 می باشد که 2 مدل بیضی و کلاسیک دارد.کارکرد این دو مدل کاملا یکسان است و تفاوت و فقط در شکل ظاهری آنها است.پایه استند رولاپ کلاسیک ( معمولی ) دارای 2 پایه جمع شو هست که هنگام نصب و راه انداری به طرفین باز شده و باعث ایستایی هرچه بیشتر این مدل میشود.اما پاایه رول آپ مدل بیضی ( پایه پهن ) سرتار پهنای بیشتری نسبت به پایه رول آپ معمولی دارد که ایستایی آن را حفظ می‌نماید.

پایه رول آپ سازه‌ی نمایشگاهی ساده، جذاب و پرکاربرد می‌باشد که چاپ پلات لمینت یا چاپ سولیت روی آن نصب شده و بصورت ایستاده به نمایش درمی‌آید همچنین پس از استفاده، چاپ درون خود پایه رولاپ جمع خواهد که که همین امر باعث حمل و نقل آسان، سهولت در نصب و استفاده خواهد شد. همچنین قابلیت استفاده مکرر و تعویض چاپ خواهد شد.خرید پایه رول آپ در سایزها و قیمت ارزان و کیفیت بی‌نظیر.

تضمین بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در چاپ و تبلیغات شاهکار.

طراحی و چاپ پایه استند رول آپ

اگر طراحی آماده دارید می‌توانید پس از ثبت سفارش طراح خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را از لحاظ کیفیت و ابعاد چک کنیم و چاپ آن را انجام دهید.اگر طرح ندارید به راحتی با ارسال پیام به ما یا یک تماس می توانید مشخصات مد نظر خودتان که میتواند نام کسب و کار،لوگو، نوشته ، تصویر و یا هر محتوای دیگر که مد نظرتان است برای ما بفرستید تا طراحی استاندارد و زیبا برای شما انجام دهید.