نمایش 12 24 36
قیمت پاپ آپ نمایشگاهی مدل سایز 300×300
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 300×300

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۴,۰۶۰,۰۰۰ تومان
پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 500×300
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 500×300

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان۵,۶۶۴,۰۰۰ تومان
پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 200×300
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت (Flat) سایز 200×300

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان۳,۴۰۸,۰۰۰ تومان
پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 400×300
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت (Flat) سایز 400×300

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان۴,۸۱۲,۰۰۰ تومان

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

پاپ آپ نمایشگاهی یکی از محبوب‌ترین سازه‌های نمایشگاهی می‌باشد که به سرعت قابل نصب و باز کردن هستند. این استندها از یک ساختار آلومینیومی سبک و مقاوم تشکیل شده‌اند که به وسیله اتصالات مکانیکی به هم متصل می‌شوند. بر روی این سازه فلزی، لت‌های چاپ با کیفیت درکنار هم قرار می‌گیرد که می‌تواند شامل تصاویر، لوگوها و اطلاعات تبلیغاتی مختلف باشد و در مجموع این لت‌ها کل طرح چاپ شما را شامل می‌شود.

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) کارایی کاملاً مشابه پاپ آپ منحنی دارد با این تفاوت که پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت همانطور که از نام آن پیداست، دارای انحنا نمی‌باشد.همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید،این مدل دارای دو گوشه نیم دایره می‌باشد و در سرتاسر دیگر انحنایی ندارد.

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت ( Flat ) سایز 500×300

انواع پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت دارای 4 سایز اصلی زیر هستند:

  1. پاپ آپ مدل تخت سایز 300×200 سانتی‌متر
  2. پاپ آپ مدل تخت سایز 300×300 سانتی‌متر
  3. پاپ آپ مدل تخت سایز 300×400 سانتی‌متر
  4. پاپ آپ مدل تخت سایز 300×500 سانتی‌متر

ارتفاع تمامی مدل‌ها 220 سانتی متر می‌باشد.قابل ذکر است که تولید در ابعاد اختصاصی برای شما امکان پذیر می‌باشد و با توحه به نیاز خود می‌توانید پاپ آپ نمایشگاهی را در ابعاد اختصصای داشته باشید.جهت اطلاعات بیشتر و سفارش تولید پاپ آپ نمایشگاهی بصورت اختصصاصی با شماره تماس‌های 09017176256 و یا 02177034576 درتماس باشید.

ویژگی‌های پاپ آپ نمایشگاهی

  • اشغال فضای کم:پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت به نسبت مدل منحنی فضای کمتری را اشغال می‌کند و شما می‌توانید از فضای بیشتری در غرفه خود بهره‌مند شوید.
  • نصب و جمع‌آوری آسان:این سازه به دلیل مهندسی دقیق به گونه‌ای طراحی شده تا بدون تخصص بتوانید آن را نصب و اجرا نمائید.کافیست که سازه اصلی را باز نموده و قطعات آنرا وصل کنید و در آخر به وسیله مگنت موجود داخل کیف چاپ را روی سازه الصاق نمائید.
  • حمل و نقل آسان:تک تک قطعات پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت جداشونده هستند و تماماً داخل کیف مخصوص خود به شما تحویل داده می‌شوند که وزن سبکی نیز دارد.شما می‌توانید به راحتی کیف محصول را جابجا کنید و دیگر دغدغه حمل و نقل را نخواهید داشتید.
  • عرضه فضای تبلیغات وسیع:بعد از نصب و برپایی پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت،شما سطح وسیعی از تبلیغات را در محیط نمایشگاه خواهید داشت.

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

طراحی چاپ پاپ آپ نمایشگاهی بصورت یکپارچه انجام می‌گیرد.راهنمای ابعاد طراحی در زیر بیان شده است:

  • سایز 200×300 سانتی‌متر: شامل 4 لت
  • سایز 300×300 سانتی‌متر: شامل 5 لت
  • سایز 400×300 سانتی‌متر: شامل 6 لت
  • سایز 500×300 سانتی‌متر: شامل 7 لت

هر لت طراحی برای پاپ آپ نمایشگاهی مدل منحنی دارای ابعاد 72×220 سانتی‌متر می‌باشد.شما باید یک طرح جامع را آماده کنید تا قبل از چاپ طرح شما به لت ‌های مساوی با ابعاد گفته شده تقسیم بندی شود و پس از آن به هنگام نصب این لت‌ها درکنار یکدیگر روی پاپ آپ نصب شده و در جامع شما را تشکیل می‌دهند.

برای مثال،فرض کنید شما قصد دارید یک پاپ آپ نمایشگاهی برای چاپ طراحی کنید. انتخاب شما پاپ آپ نمایشگاهی سایز 300×300 سانتی‌متر با 5 لت است و مدل تخت (Flat) را نیز انتخاب کرده‌اید.شما باید یک طرح جامع با ابعاد 360×220 سانتی متر برای کل پاپ آپ در نظر بگیرید که به 5 لت مساوی تقسیم می‌شود که هر لت ابعاد 72×220 سانتی‌متر دارد.

چاپ پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

برای چاپ پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت از چاپ پلات لمینت استفاده می‌شود.پلات لمینت علاوه بر کیفیت بالا و وضوح رنگ بسیار دلپذیر،در برابر پارگی و رطوبت مقاومت خود را حفظ نموده و به دلیل شق و رق بودن این نوع چاپ کاملاً مناسب برای استفاده روی پاپ آپ نمایشگاهی می‌باشد.پلات لمینت با روکش مات و براق عرضه می‌گردد که شما با توجه به سلیقه و نیاز خودتان می‌توانید مات یا براق بودن روکش چاپ پلات لمینت را انتخاب نمائید.لمینت مات بازتاب نور ندارد و به هنگام عکاسی گزینه مناسبی می‌باشد و ظاهری حرفه‌ای و شیک دارد،در مقابل، لمینت براق با درخشش بیشتر، تصاویر و رنگ‌ها را زنده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی مدل تختی بستگی به ابعاد انتخاب شما دارد.با مراجعه به صفحه هر محصول می‌توانید قیمت سازه به همراه چاپ و یا بدون چاپ را مشاهده کرده و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمائید.

خرید پاپ آپ نمایشگاهی مدل تخت

فروشگاه آنلاین شاهکار،تولید کننده انواع سازه‌های نمایشگاهی و مجهز به چاپخانه بروز و دستگاه‌های مدرن چاپی با حذف واسطه‌ها مناسب‌ترین قیمت با بهترین کیفیت را برای شما تضمین می‌نماید.با خرید از شاهکار،ما از طراحی تا چاپ و اجرا کنار شما هستیم و همواره می‌کوشیم سفارشات را با کیفیت هرچه تمام‌تر به شما تحویل دهیم.از طریق سایت فروشگاهی شاهکار خرید به آسانی انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید تمام محصولات را مشاهده،مقایسه،انتخاب و خرید کنید.

مکمل پاپ آپ نمایشگاهی

اغلب برای جلو پاپ آپ نمایشگاهی از یک میز کانتر نمایشگاهی و برای اطراف غرفه از پایه استند رول آپ استفاده می‌کنند که غرفه را کامل خواهد نمود.

میزکانتر نمایشگاهی سازه‌ای مشابه پاپ آپ است اما با کارکرد یک میز کامل که نصب آن بسیار کار آسانی ایت و تماماً جمع شونده می‌باشد و مانند پاپ آپ به همراه کیف مخصوص حمل به شما تحویل داده می‌شود.برای روی میز کانتر شما میتوانید چاپ اختصاصی خود را داشته باشید و ست کردن پاپ آپ و میز کانتر، هویت بصری زیبایی خلق کنید.برای آشنایی بیشتر با میز کانترهای نمایشگاهی می‌توانید به این دسته‌بندی مراجعه فرمائید.

پایه استند رول آپ محبوبیت و کاربردی فوق‌العاده دارد.این محصول چاپ را بصورت رول شده داخل خود نگهداری می‌کند و به هنگام نیاز به استفاده کافی است که چاپ را به سمت بالا بکشید و پایه رول آپ را پشت چاپ قرار دهید که در این صورت کمتر از 10 ثانیه فضای تبلیغاتی شما ایجاد می‌گردد.جهت آشنایی بیشتر با پایه استند رولاپ و مشاهده مخشصات کامل ،قیمت و ثبت سفارش آنلاین می‌توانید به دسته بندی این محصول مراجعه نمائید.