معرفی و بررسی محصول

چاپ سولیت چیست؟

چاپ سولیت

نقد و بررسی

چاپ سولیت یکی دیگر از انواع جنس چاپ می‌باشد که جنس و چاپ فوق‌العاده ای دارد. قیمت این محصول با هر متر مربع محاسبه می‌گردد. این جنس هم انعطاف بنر و هم استحکام و ماندگاری پلات لمینت را دارا می‌باشد.همچنین می‌توان گفت با کیفیت‌ترین چاپ لارج فرمت متعلق به سولیت می‌باشد زیرا رنگ‌ها در این جنس بسیار زنده و چاپ با کیفیت بسیار بالا روی این محصول خواهد نشست.اگر به دنبال کیفیت بالا هستید بهترین انتخاب برای شما چاپ سولیت می‌باشد.

سولیت چیست؟

سولیت متریالی از جنس PVC می باشد که بافت آن مشخص نبوده و چاپ رو آن بشدت با کیفیت و چشم نواز می‌باشد.

این محصول در عرض 1 و 2 متر موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید هر عرض را با طول دلخواه سفارش دهید.

سولیت گزینه‌ی مناسب و عالی برای تبلیغات هم در فضای داخلی و هم فضای خارجی بوده و کاملا مناسب برای استفاده در سازه های نمایشگاهی مانند استند ایکس و پایه رول آپ و… می‌باشد.

اغلب چاپ های لارج فرمت مانند بنر و… از دید نزدیک، نمای خوبی ندارند و می توان دانه های رنگ را روی مدیا مشاهده نمود اما چاپ سولیت آنقدر با کیفیت و جزئیات هست که حتی از نمای نزدیک هم  چشم نواز و کیفیتی عالی دارد.

شاهکار خدمات طراحی ، چاپ و اجرای سولیت را در ابعاد مختلف و با کیفیت فوق العاده به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

ویژگی های سولیت:

ثبات رنگ و پایداری چاپ

استحکام و مقاومت فوق العاده

جنس مات و شیک

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ابعاد میز کانتر نمایشگاهی

قیمت مناسب

مقاوم در برابر آب

مقاوم در برابر آب و هوای گوناگون

حفظ کیفیت با گذشت زمان

قابلیت استفاده متعدد

طراحی:

شما می توانید با خیال آسوده طراحی خود را به تیم طراحان شاهکار بسپارید تا با سرعت ، کیفیت و خلاقیت بالا کار طراحی شما انجام شود.همچنین قادر خواهید بود کار طراحی را خود شما انجام دهید و فقط چاپ سولیت را به شاهکار بسپارید. طراحان ما فایل شما را بررسی ، درصورت داشتن ایراد به شما اعلام کرده و در غیر اینصورت فایل شما در فرآیند چاپ قرار خواهد گرفت.

قبل یا بعد از ثبت سفارش، به راحتی می‌توانید به پشتیبانی سایت، توضیحات طرح خود را ارسال نمایید تا شما را راهنمایی کنیم.پس از هماهنگ شدن شما با طراح ، ارسال طرح اولیه، اعمال تغییرات لازم و در نهایت تایید شدن طرح توسط شما، فایل جهت چاپ ارسال خواهد شد.

توجه: هزینه طراحی متعلق به طراح بوده و بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

زمان تحویل:

زمان تحویل بستگی به شلوغ یا خلوت بودن دستگاه و حجم سفارشات دارد که زمان تحویل می تواند گوناگون باشد.اما اغلب ما کمتر از 1 روز سفارشات چاپ سولیت را تحویل مشتریان خواهیم داد.

ساعت تحویل چاپ لارج فرمت یک زمان حدودی بوده لذا هنگام ثبت سفارش به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

*توجه: تاریخ شروع انجام سفارش از تاریخ تایید شدن طرح چاپ و انجام تسویه حساب محاسبه می‌گردد.لذا برقرار بودن این دو شرط برای شروع روند تکمیل سفارش چاپ لازم و ضروری می‌باشد.

محاسبه قیمت چاپ لارج فرمت:

قیمت چاپ لارج فرمت با واحد متر مربع محاسبه می‌گردد. چاپ لارج فرمت یعنی چاپ هایی مانند بنر، فلکسی، پلات لمینت، استیکر، چاپ سولیت و… که منظور ابعاد بزرگی دارند می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *